27 Ocak 2014 Pazartesi

YOĞURTLU CEVİZLİ KIRMIZI PANCAR SALATASI

Birkaç gün önce, akşama gelecek misafirlerime salata olarak ne yapsam acaba diye düşünürken, aklıma alışveriş sepetime atıverdiğim iki kırmızı pancar geldi.

Sanırım herkesin sevdiği bir tat değil ama ben bayılıyorum pancara. Rengine de tadına da... Şimdiye kadar hep bu salata için aldım pancarı sonra normal yeşillik salatasına doğradığım oldu (ki o şekilde de çok beğendim) ama bu sefer tek başına birşeyler yapayım dedim kendisiyle... İlk defa denedim yani.

Ben zaten seviyorum pancarı da, misafirlerim de sevince tarifini buraya yazmaya karar verdim...

Şu rengin güzelliğine bakın ya:)



Aslında ben sunumunu tatlı cup larında yaptım çok da hoş oldu ama akşam vakti aceleden o halini çekemedim malesef.

Yığurtlu Kırmızı Pancar Salatası İçin;

Malzemeler:

-2 orta boy pancar
-Bir kase süzme yoğurt
-2 yemek kaşığı mayonez
-Yarım su bardağı iri kıyılmış ceviz
-Damak tadınıza göre tuz

Yapılışı:

-Pancarları hafif yumuşayana kadar haşlayın.
-Ilıyınca kabuklarını soyup rendeleyin.
-Yoğurt ve mayonezi karıştırın.
-Cevizi, tuzu, mayonezli, yoğurdu pamcarlara ila e edip iyice karışmasını sağlayın.


Afiyet olsun....

1 yorum:

  1. ellerinize sağlık
    bana da beklerim
    guzelsunumlar.blogspot.com

    YanıtlaSil