3 Ekim 2013 Perşembe

Alexa Değerlerine Göre Eylül Ayı En İyi Yemek Siteleri Sıralaması

Herkese Merhabalar,

Bir blogcu olarak gecikmiş postlara başlamak ne kadar da zormuş:)
Laptopun klavyesi bozuktu haftalardır. Trajikomik bir şekilde u, r ve caps lock çalışmıyordu:) Bu harfleri bir yerlerden bulup yapıştırmak zorunda kaldım çok sıkıştığımda ama cinnet sebebi olabilecek gıcık bir durum.. Şimdi yeni klavye aldık rahat rahat yazıyorum. Klavye dün akşam geldi ben de hemen gecikmiş sıralamamı yapıp yayınlayayım dedim.

Bu arada alexa geçmiş üç ayı baz alarak yapıyormuş güncellemesini. Belki de o yüzden listelerde her y ciddi değişiklikler olmuyor. Bu konuyu biraz daha araştırıp belki de bundan sonra bu değerleri üç ayda bir güncelleyebilirim...

Bir şey daha; bu ay ilk defa birincimiz değişti. Kendisini tebrik ediyoruz:))

Meraklısına iyi incelemeler:)))




1.Ye-mek
2.Mutfak Sırları
11.Kekevi
45.Pelince
46.Papatya Prenses
47.Hayat Cemresi
48.Ufuk Mutfakta
49. 40 Fırın Ekmek
50.Nurlu Mutfakta
51.Sende Pişir
52.Yemek Vakti
53.Sibel'in Kahvesi
54.Bir Kase Lezzet
55.Leyla'nın Kahve Dükkanı
56.Gülay Mutfakta
57.Zeymuran Cafe
58.Deryayla Lezzetler
59.Asyadan Esintiler  
60.Allah Ne Verdiyse
61.Sarı Yumurta
62.Mis Kokulu Lezzetler 
63.Yasemin Mutfakta
64. Pastacı Kız 
65. Eylem'in Mutfagi
66.Ihlamurcum
67.Selda'nın Mutfak Defteri 
68.Yemek Aşkı        
69.Vanilins
70.Yemek Zevki
71.Yemek Bir Ask
72.Tatesal
73.Pembe Kekik
74.Disal'in Gözünden Mutfak
75. Yemek Cini     

51 yorum:

  1. merhaba uzun zamanır yoktun bende lısteyı ortalamışım paylasım ıcın tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Selma Ablacım,
      Evet dediğim gibi klavyem bozuktu. Bazı rakamlar ve harfler bozuk olunca güncelleyemedim. Yorumlara bile tam cevap veremiyordum.
      Gittikçe yukarılara çıkıyor siten, bu gidişle daha da çıkacak gibi...:)

      Sil
  2. Benim hitim günde 8-10 bin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu blogdaki alfabetik lisede tüm yemek blogları yok malesef. Sizi de daha önce görmemişim görsem muhakkak eklerdim.En kısa zamanda alfabetik listeye eklerim bir dahaki ayda da en iyiler sıralamasında yerinizi alacağınıza eminim...

      Sil
  3. Evet,kendimi görmeyince çok şaşırdım çünkü :( Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Neredeyse Ekim bitecek biz ancak size geri dönüş yapabildik :(

    Böyle bir çalışma yapıyor olmanız güzel. En azından bu vesile ile bir çok blog birbirinden haberdar oluyor.

    Sıralamalar ile ilgili olarak Alexa günlük ziyaretçi ve sayfa gösterimi baz alıyor diye biliyoruz. Bu yönde bir sıralama yapıyor. Her ne kadar TR ve Dünya sıralamasında listedeki bloglar arasında bu ay ilk sırada gözüksek de bu kriterler tek başına bizce çok anlamdı değil.

    Biz bir sitenin başarısında kabul ettiğimiz ana kriter siteden hemen çıkma oranı, sitede geçirilen süre ve yeniden gelme yüzdesi. Çünkü siz gerçekten kaliteli bir çalışma yapıyor fakat henüz yeterince yaygınlaşmamış olabilirsiniz. (ki biz de işin gerçeği bu kategoriye giriyoruz.) Bu yüzden hitiniz çok yüksek değildir. Ya da o kadar karışık bir siteniz vardır ki ziyaretçi aradığı içeriği bulmak için bir sürü yalancı sayfayı dolaşmak zorunda kalıyordur. Bu da sayfa gösterimi artıyordur... Herşeye rağmen tam bir doğru kriter belirlemek mükün değil. Şuan için bu şekilde değerlendirme yapan başka bir kurumda (alexa gibi) var mı bilmiyoruz açıkcası...

    Teşekkür ederiz...

    Afiyet ile Kalın,




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiniz...
      Aslinda ben de cok fazla arastirdiktan sonra alexa da karar kildim cunku daha iyisini bulamadim. Ve bir sekilde yemek sitelerini hic bilmeyen insanlar icin siralama yapma geregi duydum...
      Bazi yemek blogu sahipleri bu dunyayi sadece diger yemek bloglarindan ibaret saniyor ama oyle degil. Google arciligiyla gelen milyonlarca ziyaretci var. Niyetim onlar icin bir kolaylik saglamak, ben ihtiyac hissetmistim cunku her yaptigi yemekten once yemek sitesi arayan biriydim... Simdilik google a yemek siteleri yazinca buraya gelen yuzlerce insan oluyor bu da guzel bir sey sayilir:)
      Iste yapabildigim kadariyla bir siralama yaptim ama daha bu listede olmayi hak eden bir suru site vardir onu da biliyorum. Yapabildigim kadari bu simdilik...En azindan alfabetik listede yuzlerce siteyi biriktirdim bu da ise yarar birsey diye dusundum...
      Dedigim gibi simdilik elimden gelen bu kadari...:)

      Sil
  5. hayirli geceler diliyorum .
    cok özür dileyerek birsey sormak istiyorum sayfanizi gezme firsatim olmadi listede olmak güzel .sagolun
    yanliz nereye tiklasam böyle bir liste cikiyor karsima tüm bloglar listesi .beni aydinlatirsaniz mutlu olurum biraz önce baska bir sayfadan geliyorum orda da böyle bir liste vardi.

    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelilkle, ziyaretiniz beni cok sevindirdi cunku tariflerinizi gercekten cok seviyorum. Hatta en kisa zamanda sizinle irtibata gecip sitenizden bir tarif yayinlamak istiyordum...
      Fakat, sorunun ne oldugunu anlamadim, tum bloglar listesi derken? Acaba nasil bir problem var...Ben tikliyorum sitede oyle birsey cikmadi ama...
      Bu blogda, kendimce toparladigim yemek bloglarinin alfabetik listeye gore siralanmasi ve alexa analiz degerlerine gore aylik guncelledigim listeler var ama... bilemedim..

      Sil
  6. Güzel sıralama, elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  7. Değişik bir içerik olmuş, bende blog dünyasına yeni katıldım, herkesi beklerim. http://tatlibalkabagi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. listenize benide eklerseniz sevinirim http://seftenyemektarifleri.blogspot.com/ şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. sıralama güzel umarım bizde birgün bu sıralamanın içerisinde oluruz...

    YanıtlaSil
  10. teşekküler emeginze sağlık güzel sıralama olmuş..

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar benim sayfama da beklerim sizi :) bir göz atarsınız :)
    Birde,böyle yemek listelerine girmem için neler yapmam lazım...
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. sitemi takip ederseniz sevinirim. http://renklipastasepeti1.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler çok yararlı bir paylaşım olmuş. Bizim de yeni açtığımız yemek ve güzellik üzerine bir bloğumuz var, bakarsanız seviniriz :)

    YanıtlaSil
  14. Çok iyi bir sıralama gerçekleştirmişsiniz, teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Liste çok işime yaradı yeni arkadaşlar edindim teşekkür ederim...

    Hamarat Abla : www.hamaratabla.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,
    Güzel bir liste oluşturmuşsunuz.
    Benim Tariflerim 'i de ekleyebilirsiniz.
    İyi çalışmalar.
    www.benimtariflerim.com

    YanıtlaSil
  17. Değişik bir içerik olmuş, bende değişik ve lezzetli tarifler almak isteyenleri beklerim. Hızlı pratik ve değişik tarifler için . www.okth.com.tr

    YanıtlaSil
  18. güzelmiş
    http://lezzetlipratiktarifler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  19. Olmazsa olmaz sitelerim benim şunlardır hergün mutlaka bakarım en çok tıkladıklarımı listeledim bende ilk önce
    1,kevserinmutfağı aşığım bu siteye
    2,nefis yemek tarifleri
    3,ye mek.net
    4,cahide
    5,sultan yemek tarifleri
    6,yeşil kivi
    7,kekeevi
    8,sevgiden esintiler
    9,pembe tadlar
    eda prlk

    YanıtlaSil
  20. Aradığınız lezzetli yemek tarifleri www.hangiyemegiyapsam.com

    YanıtlaSil
  21. emeginize saglik tam benlik olmus bu yazi tesekkurler

    YanıtlaSil
  22. şeflerin mutfağı yemek tarifleri farklı tariflerin yeni adresi
    yemek tarifleri

    YanıtlaSil
  23. Buradada bir inceleme var http://www.teknotrik.com/en-iyi-yemek-bloglari.html

    YanıtlaSil
  24. merhaba benim de bir sitem var görüş ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim tariflerin altına

    /tag/Yemek-tarifleri/

    YanıtlaSil
  25. Merhaba. Levazım Gıda olarak makalenizi çok beğendik. içli köfte sektöründe faaliyet gösteren firmamız hakkındaki yorumlarınızı Bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  26. listeyi yeni gördüm sevgiler
    www.lezzettramvayi.com

    YanıtlaSil
  27. Aradigim liste burdaymis , tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  28. cok güzel paylaşım sitesi elinize emeginize saglık

    YanıtlaSil
  29. merhaba bizleri de lizdeye eklerseniz memnun oluruz farklı tariflerin adresi
    www.seflerinmutfagi.net

    YanıtlaSil
  30. www.lezzettramvayi.com eklersenız sevınırım

    YanıtlaSil
  31. Çok güzel bir blogunuz var çok seviyorum blogunuzu çok güzel yazılar var herkese öneriyorum çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  32. Hepsi birbirinden güzel çok sağolun teşekkürler

    YanıtlaSil
  33. Cok guzel bir yemek tarif blogu tebrikler Alarmsystemen

    YanıtlaSil
  34. Birde yemek sipariş siteleri için bir konu açarsanız iyi olur.
    https://Yemekmotoru.com

    YanıtlaSil
  35. keşke benim blogum da bu listede yer alsaydı :)

    YanıtlaSil
  36. Blogunuzu Cok Seviyorum Ellerinize Sağlık

    YanıtlaSil
  37. Çok güzel bir yemek blogu tebrik ederim

    YanıtlaSil
  38. neredeneyemeli.com da yeni bir blog ama güzele benziyor.

    YanıtlaSil
  39. merhaba

    pastaya dair herşey burada marifetli bayanlarımızı online alışveriş sitemizden gıda ile ilgili her ürünü temin edebilirsiniz.

    www.pastacilikekipmanlari.com
    www.pastacilikurunleri.com

    pasta malzemeleri,parti malzemeleri,silikon kek kalıpları,pasta üstü süsler,doğum günü süsleri,mutfak gereçlerine dair evinizde ailenize çocuklarınıza misafirlerinize güzel sunumlar yapabilirsiniz ucuz pasta malzemelerini sizlerin hizmetine sunduk iyi günler.

    YanıtlaSil
  40. En iyi tatlı, yemek ve börek tarifleri mi arıyordunuz? Hemen tombulmutfak ‘tan bulabilirsiniz.
    www.tombulmutfak.com

    YanıtlaSil
  41. Çok güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık
    http://www.sicacikyemektarifleri.com/

    YanıtlaSil
  42. Yeni açmış olduğum siteme beklerim gerçekten faydalı tarifler yüklüyoruz yani www.nefisyemektarifisitesi.com

    YanıtlaSil
  43. Unsuz, şekersiz ve glutensiz tariflerin tek adresi 😊
    Http://kurumsalevhanimi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  44. çok güzel tarifler var bende bu tarifleri tutturabilecekmiyim acaba

    YanıtlaSil
  45. Unsuz, şekersiz ve glutensiz tariflere http://kurumsalevhanimi.blogspot.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil